29/10 Torsdag

Hejsvejs.. En dag jag inte gjort så mycket men ändå uträttat en hel del x) eller känns som det iaf.
Blev att följa mamma till Insjön, Åkte och tog ut hästarna. mockningen han jag inte riktigt med så den får jag ta nu på kvällen vilket jag ogillar skarpt >.< Usch vill helst ha det gjort på mrgonen!
Iaf drog mot insjön, trodde jag skulle få en hel dag med min mamma , men icke då  min bror skulle med för att övingsköra!!!! Min dag halv förstörd med ilamående på vägen hem!!! Ja ni vet övningskörare hur det kan va att åka med sånna? Aja. jag överlevde men inte med humöret på topp.
Medans mamma var där hon skulle va åkte jag OCH min bror till Granngården skulle inskaffa en ny grimma men dom va för dyra tyckte jag för att se ut så som dom gjorde!!! och lite halv konstiga storleka även om det var full och blablabla så kändes det som att det inte riktigt stämde. Efter som jag gjort ett sånt misstag förr. Hum jaaa får duga med dom jag har nu så länge.
Sedan till Insjön igen kika lite på lager 70 sen en sko affär. Sedan kom mamma blev lunch på nåt ställe där. och efter det ville jag ha mamma med in på den där sko affären för att visa ett par skor jag fastnadeför. Och så klart köptes dom :P Jaaa ett par stövlar med klack. Jag gilla dom :)
Sedan vart inne på banken och skulle betala en räkning, men jag kunde tydligen betala den hemma och blablabla så har gjort det nu sen ska jag få hem nån annan grej en dosa på nå vis så jag kan ta mig in på mitt konto på datan :P aja hahah får se vad det ärför nått när det kommer.
Och idag fick jag se något så hemskt töntigt höll på att skratta ihjäl, inte ett dugg fräna :P Mer säger jag INTE! HAHA
Aja nu ska jag vänta tills kl blir lite mer så jag kan åka och ta handom hästarna mocka och det. Förstår inte mckning är SKIT tråkigt på kvällen men på morgonen går det faktikskt riktgt bra inte alls lika tråkigt. Hum jaa knepigt det där ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0