28/10 Onsdag!

Idag har jag mestadels ängnat min tid i stallet!  Ridit Fille och Drew.
Klättra lite med Fille Och höll igång bra mycke :) Han fick upp sitt flås och det gillar vi :) Men klätterstigen var inte allt för mysig idag rätt blöta granar hahaha xD När vi kom ut från klätterstigen så såg det ut som om att vi hade vart ute i spöregn. Blev lite kallt, men vi höll värmen uppe sen när vi kommit igrång igen efter att ha klätterat klart :)
Drew, Jaaa hästen e bra rolig!
Det var ett tag sen nu då jag inte hållt på att trilla av en ända gång när jag ridit. Men nu känns det som att det är varje gång..
För idag var det rätt nära backen också. Men jag satt kvar. Han e helt otrolig. Förstår inte. Bara lite långt gräs ligger fel så flyger han åt sidan!!! Nej men typ känns som det. Och ibland hittar jag inte ens problemet haha. Jaa han är bra mysko den hästen (; Iaf Vänster galoppen börjar bli myyyycke bättre nu iaf :) Känns Braaa :)
Sedan åkte jag till mamma på jobbet, hon undra om jag kunde handla åt henne, men jag kom aldrig där ifrån kände jag så typ gick när hon slute nej men typ :P va iaf hemma när hon slutade!!!
Och igår va det inte allt för bra. så griniga dom va på mig. ALLT precis ALLT är mitt fel. Är det inte diskat eller så så är det mitt fel? MEN VA FAN, Jag r hos hästarna varje dag och kommer hem när dom kommer hem... Men det verkar inte försts i deras trånga hjärnor nej men typ. + att min bror är hemma på lov och han bara ligger i soffan eller sitter vid datan (Y) Jag får skiten iaf. Känns bra väldigt bra!!!! NEJ FAR ÅT HELVETE!!!!
Har iaf setat och kollat på både bonde söker fru och oskyldigt dömd :)
Som ett sånt program som oskyldigt dömd beck eller så förstår intej ag blir verkligen så inne i filmen och nej verkligen får en irritation för människorna som kan bete sig så himla deåligt. Typ som den här gången hon som bjöd på kaffe med sömnmedel i. Är nästan så jag skulle kunna hoppa in i tvn och säga drick intedet för fan hahah xD nej men typ ni kanske förstår ^^ xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0