27/10 Tisdag!

Nu är min data riktigt igen FAST utan ljud, lite små irriterande faktiskt! :( någon som vet hur jag kan fiva det så säg till!!!
Idag vakna jag släppte ut mina hästar som vanligt men åkte direkt hem skulle skjutsa min bror till tandläkaren.
Men där emot när jag kom hem åkte jag till hästarna och red. Testade lite av det vi fick lära oss igår på teorin med sitsen och så där eller jaa på ett ungefär vet inte om jag gjorde rätt men det kändes bra iaf :D Och fille gick FIIINT Hihiii :) Lite pigg va han men men :)
Sedan Drews tur. Gick bra ända tills vi inte ens kommit halv vägs så åker jag i backen men på ett väldigt snyggt sätt måste jag då säga :P Haha gjorde mig inte illa som tur var iaf :) Hoppa upp igen och full med energi. Vet verkligen inte hur jag ska få ur han det!!! Jobbig tid för den hästen nu haha (; Nejdå :)
Kom hem åt mat och tog det lungt ända tills vi skulle till farmoro ch farfar och paketera och fixa med grisköttet :P Höhö jag rev av och vek påsar hehehe x) Och gäspa, juisses vad trött jag blev. Lika så min pappa hahah xD
Farmor sa e du så trött sandra, Svar : Ja x) Hehe :P
Har ju haft tre hårda dagar nu och massa stress faktiskt.
Imorn ska jag försöka ha en lugn dag rida lite och så iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0