24 Oktober

Varför funkade inte mitt larm på mobilen imorse? BRA FRÅGA, jag sov och vaknade av att en av hundarna kom in och gnällde. Kollade på klockan och den var HALV 11. SHIT Panik ehm ja. Hästarna lixom, Fy fan stackare, dom kom ut iaf. bättre sent än aldrig. Dom orden får trösta mig från det idag Höhö. Nåja tur att hästarna är lagomt lugna inne iaf :) Lite träkigt att mocka Filles box bara men det funkar!
Tagit handom hundarna har jag gjort. Min msn är Gay så den skiter jag i nu jag orkar inte, kankse lite senare idag!
Iaf så kommer Mamma, Pappa och Simon hem idag. Äta hos Mormor och Morfar sen ikv. efter det får vi se vad som hittas på :)
Svårt att somna igår men jaja, känns bättre idag iaf!!! Ärlighet kan ställa till en hel del, men att ljuga ihop något kan ställa till det ännumer! 
Imorn är det Klubbtävling, får se hur det går.

Go on your gut feeling! Och är det inte det jag gör så säg. Kan blir stora fel. Men det blir mer rätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0