20/10-09

Jag skrev inte i bloggen igår? haha hade jag så mycke för mig? Hum jaaa för jag fastnade på ett spel på Facebook HAHAHA, iaf sen när pappa hade satt på vinterdäcken blev det till och åka ner till Rättvik för att ta den där förbaskade vaccinations sprutan mot Svininfluensan :P
Yes det gick faktiskt bra. Jag kände att jag inte alls hängde med i svängarna när hon stack in den där sprutan i armen på mig, typ helt plötsligt sa hon går det bra? jag bah ja haha :P jaja det gick bra iaf gjorde inte så ont! MEN det har jag idag (dagen efter)..
Började känna av det redan när jag skulle lägga mig och sova. Kunde inte alls ligga på högra armen som hon körde in sprutan i :P Desto värre idag, typ kramp på nå vis. Precis som om att någon slagit en jätte hårt på armen >.< Inte alls skönt. och helt förslappad. nej men typ kunde knappt starta bilen i morse så nu får vänster handen kämpa hjärnet x) HAHA
Efter mockningen imorse fick jag änu mer kramp. Mamma skulle hjälpa mig men hon kom så sent och jag han mocka klart men det tog sin lilla tid så hon fick bära vattnet för att palla lyfta hinken över kanten skulle nog vara rätt kört hahhaaha xD
Dom sa att man kunde få feber dagen efter och ont, men jag tror jag fått mer smärta ist för feber för nån sån har jag då inte ^^ Nåja, jag blir inte sjuk nu iaf ;D
Efter att jag tagit sprutan igår så blev det till och åka till kubben :) Ridlektion ja visst ;D Jag fick rida Pelle hehe gick väl bra ända tills vi skulle galoppera :P han e jätte mysko i galoppen och jag vet att det inte bara är jag som tycker det :P
Sen e jag anmäld till klubbtävlingen på Söndag :) Hoppning på bästa Ronaldo <3 Wiho, får se hur det går :)
Nu ska jag fortsätta glo runt lite på internet sen kanske vila en stund? Ja vi får se ^^ Jag kan iaf inte göra mycke idag inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0