Ridningen klar för idag :)

Hemma nu igen efter att ha ridit i snövädret :)
Jag e glad över båda hästarna idag faktikt. Men kanske kan bero på att jag faktiskt red på ett och samma ställe med Drew (; nej men typ :P
Hoppade honom idag och red lite Dressyr :) Det gick fint Faktiskt han flög över alla så kallade hinder :) Tror han tyckte det var kul faktiskt. Men lite fjantig va han ibland, stora stenar hade han sikte på att det var läskigt och lite så där men det gick bra ändå :) inget sånt fjant han brukar hålla på med iaf.
Fille som vanligt bara det att han vart jätte svettig idag hehe så han fick stå inne en stund innan han fick komma ut igen :)
Och nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma hem ^^ Hon ska ha köpt chocklad åt mig Hehehehe...
Förstår inte jag blir så chocklad sugen efter att jag ridit, oftast iaf :)
Aja sen ska vi instalera om nåt på datan igen och se om ljudet funkar. För det är sååååå tråkigt med utan ljud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0