Ridlektionen

Markarbete utan stigbyglar. :P Började med en caveletti kobination :P fick till dt på slutet iaf med Halvhalterna.
Sedan vart det en galopp kombination med två bommar och efter det cavaletti i slalom.. :)
Och jo ni först och fremst, Jag fick älskade Ronaldo. Och jag kan inte bli mer nöjd med den där klockrena rundan vi gjorde där på slutet :D
Både jag och Annica vart vääääldigt nöjda :D Hon sa den var jätte jätte jätte bra Sandra Och jag KÄNDE DET verkligen :) helt super :) Så jag fick verkligen en reakton av att YESS DÄR SATT DEN!!!!
Iaf på eftermiddagen har jag hjälpt till och lyffta hö då en skulle komma och köpa :P
Och Träningsvärk i morn inväntar sakta men säkert känner jag.
Rida imorn också :)
Nej för vet ni vad nu strax blir det sängen. Känner mig så väldigt trött :P
Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0