Ridlektionen

Yes jag fick Ronaldo faktiskt :) Han har gjort min dag braaa :) Hihihii.
HOppning också, vi flög över det mesta :) och när vi inte flög över blev det nog mest bara plockepinn ;)
Jag menar galoppbmmarna med två meter i mellan och den mitttersta upphöjt. Hur menade Annica att jag och Ronaldo skulle ta oss igenom det? HAHAHA  väldigt gulliga språng fick vi till där iaf (;
Jaja Om vi hade vart duktiga skulle vi få en varsin godis bil av Annica. Men när hon stoppa en för att prata om ridlektionen var försig så sa hon; det märks väl att du gillar att rida den här hästen och det går bra och blablabla. SÅ fick jag fyra bilar så sa hon men tyst nu Sandra dom andra fick bara tre. Och jag blev väldigt glad över dom komentarer jag fick :) Hoho. Önska att den hästen knde smita hem till mig och bosätta sig i min stallgång eller nått :D

Lagat mat också blev Creps ^^ Haha.. :)
Nej nu ska jag stänga av det här och ta mig till sängen (: Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0