Jag tror jag har hittat lösningen annars får jag hitta på en ny!

Setat och funderat kring hur jag ska lösa det här med Drew, efter som jag bestämt mig att klara det här och då har Betsämt mig för att trappa ner på det här med att rida ut med. Eller iaf göra vart annat rida ut vart annat rida Dressyr. Känner att jag måste få honom ner på jorden lite, hitta det där lugnet i honom.
Därför köra lite Dressyr och hoppa honom lite offtare.
Får se om den tankse blir lite bättre? Försöka få bort dom där dumheterna när han bara helt plötsligt flyger åt sidan och tokar hela tiden. Så imorn får det bli lite Dressyr för honom. Och nått skutt dan där på :)
Det känns som att det är en bra lösning.
Det värsta skulle vara om det blev en ond sirkel mellan oss. Och det vill jag inte. Så vi kör på det mer säkra och inte på det jag vet att han kanbråka med mig.
Mja det här blir braa :)
Fille känns det som att det bara går posetivt framåt med :) Men ska väl inte säga något då han kanske börjar bråka med mig också. Men det tror jag inte..

SOmsagt, Jobb imorn. Jobbar kväll. Så blir nog perfekt med lite Dressyr på Drew imorn och en liten tur ut på Fille. Då han gick Dressyr idag :) Galoppen ah helt underbar, Han flög fram i stort sätt hela passet spec. på slutet. Helt underbart.

Sen har jag faktiskt en aning om vad jag vill önska mig i julklapp :) En ridoverall skulle vara så himla skönt att ha på sig när det börjar bli lite kallare. Inte alls kul att frysa, och då inte heller kul att rida så..
Sen nån fakta bok.. Tänk att jag för en gång skull faktiskt vet vad jag önskar mig. Och så klart pengar är inte helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0