Andra dagen på en ny månad!

Jaaa snart närmar sig julafton inte ens två månader kvar. Längtar lite, mysigt med alla julsakeroch så där. Men det kalla längtar jag verkligen mindre till!
Iaf igår var jag och hjälpte till på Hopptävlingen. Sora hästar igår. Lite roligare faktiskt :) Och av att stå vid dörr öppningen och slöppa in och ut ryttare så blev jag mara mer och mer sugen på att vara med.
Jag blev lite frusen av att stå där men det funkade :) så när jag kom hem va det bara att börja tina upp sig haha nej men nästan :) Lite små frusen hela dagen. Men fick igrån värmen tillslut :)
Trött va jag också. Så jag la mig i soffan med kuddar och en filt och kolla på Tv. :)
Han inte se klart sista pårogramet då mobilen ringde :) Men men skulle vart kul att se hur det gick Haha x) jaja Filmen va bra iaf :)

Idag, cälfigt blåsigt i mellan åt och hästarna trippade ut i hagen. och efter som jag ska på ridlektion ikv så rider jag dom imorn ist. Efter som vädret är lite tråkigt. =/
Jaja :) Får se vad jag hittar på under dagen :)
Ska iaf kolla upp om jag ska jobba nå mer.. Och det känns som att det får bli arbetsförmedlingen snart!!! Efter som dom har ändrat systemet och blir inte alls lika mycke jobb nu vad det verka som förr!
Jaja..
Skriver mer om dagen lite senare kankse när jag kommit hem från Ridlektionen :) Markarbete idag (Y) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0