8 November

Igår åkte jag till Marlen. Innan det skulle jag mocka men när jag kom dit var allt klart!!!! För efter som jag bor så långt i från tänkte jag att jag åker så när jag mockat klart så är det bara att åka till tåget!!! Och synd nog hadej ag ingen i gruppens ummer då allt blev påtänkt på fredags kvällen!!! Så jag känner mig lite dum. Men jag tar på mig lite mer mockning nästa gång :)
Väl framma hos Marlen blev det Fest kl 5 (: Senare blev det Krogen :) Roligt var det.
Och idag mår jag kanske inte allt för bra! Vaknade av att Marlens mamma kom in klockan kvart i 8 och sa att don skulle åka, Sen kom vi in på hur jag skulle få skjuts till tåget. :P Och då sa Marlens mamma att jag kunde åka med dom för dom skulle till Leksand på hocketmatch. Så så blev det. :P Bakis? det var jag och inte så lite heller.
Och jag måde inte bra i bilen men jag lyckades hålla mig från spyorna, FY FAN det var nästan värre än en marddröm. Åt monstone värsta bilresan på länge!!! Dra mig baklänges vad hemskt det var alltså!!!
Sen när jag kom hem låg jag i stortsätt bara i sängen, Ahh sov till 3. Sen vid 4 började jag på att göra mig iordning, skulle ju äta hos farmor och farfar klockan 5. Fortfarande inte helt hundra pigg. Usch...
Jaja imorn får vi se vad som händer :) om jag rider lite sen ridlektion på kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0