6 November

Tror jag sov riktigt bra i natt :) Iaf Ridit på morgonen eller till kl 1 blev klockan faktiskt :) Båda gick bra att rida idag Drew gick fint faktiskt. Ända tills Linns ringde men då var jag typ vid stallet redan och tror ni inte hästen flyger i luften och åt sidan när vi kommit på "stallplanen" jaa jag tappar mobilen såklart och den dyker under snön, och hästen var väldigt trokig nej men typ och jag vrålade lite. Sen skrek jag vart fan är min mobil nu då. efter som den hamnade väldigt osynligt under snön, OCH som tur var hörde Linn det så hon ringde :) och andra gången hon ringde hittade jag den som tur var!!!
Jaja :) Meningen att jag och Linn skulle till Rättvik och sola :) och jag skulle uträtta lite grejer :P
Och jag visste att jag hade lite bensin i bilen men jaaa när vi kommer ut på stora vägen förbi majskiosk börjar bilen hoppa så där konstigt :P haha, så jag kände nått var på tok svängde in vid kalkbruket stängde av bilen och ringde Pappa x). Misstänkte att det var dåligt med bensin (; så fråga honom om han hade nån hemma så jag kunde åka hem och kolla. Startar bilen ah hinner inte komma så många meter men i rätt hög fart iaf så jag precis får soppa torsk utanför majkiosk och kan rulla ner och parkera på en P plats HAHAHA och som tur var var det intee så långt gångavstånd hem där ifrån :) och som tur vad fans en dunk bensin hemma :P HAHA
Så vidare till Rättvik och jag hade innan ringt och sagt till mamma att hon skulle höra av sig när hon var i rättvik så percis när vi kom ner ringde hon :P haha Så efter att ha träffat henne och uträttat saker så blev de att sola :)
Och imorn åker jag till marlen kommer hem på Söndag igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0