5 November

Jaaa blev väkt 20 i kvart i 7 idag. Va snäll och skjutsa min bror till Rättvik faktiskt.
Sen åkte jag till Statoil och köpte frukost och vidare till mina hästar :) Hunnit mockat också. Nu sitter jag bara och väntar på att kl ska bli runt 10 så jag kan åka och rida :)
Och vet ni vad, jag fick sladd på bilen idag. Gu lite hjärtklappning fick jag men jag klara det fint faktiskt ^^ Annars hade jag nog legat där i diket..
Så faktiskt så är det väldigt halt på vägarna. Och lite snö på baken.. Skönt på ett sätt som jag tror jag sagt förut, Blir ju lite ljusare när det kommit snö och så där. Så det ska bli skönt. Men kylan digar jag tyvärr inte.
Jaja :)
Snart ska jag åka och rida iaf sen får vi se vad jag hittar på resten av dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0