4 November 2009

Jaa hinner inte rida idag, då mamma bad mig att åka till affären och laga mat, ska hinna både det ena och det andra innan jag ska jobba också. Börjar kl 4. Egentligen inte tid att sitta här känner jag :P. Eller åt minstone kan jag sitta här när jag vet att jag har tid över :P
Men iaf tar det där med ridningen imorn och hoppar lite med Pollen iaf!!!
Lördag mockning på morgonen och sedan blir det troligen Marlen ända tills på söndag :)
Drömt i natt också. Dock ingen marddröm utan något som kändes väldigt verkligt. Hum..
Och det känns ändå som att drömmar säger en hel del sanna saker. Det är lite läskigt. Men kan också vara så underbart ibland..
Jaja nu ska jag fundera vidare på vad jag ska laga för mat och också hoppa in i duschen.

Drew & Fille <33
Finns det något som är så bra som ni? Nej 
Att få vara hos er är något som är helt underbart, förstunden att vara vid eran närhet får en att glömma det mesta!!! I love it <333
När det svarta klumpen finns inom en finns det ingen som ser den så bra som ni!
Ni är det bästa jag har. Dom mest värdefulla <3
Jag verkligen Älskar er!
Vad skulle jag göra utan er!!! ni får mig värd att leva <333 Helt underbara!!

:)
Joo jag hittade faktiskt den här texten långt bak i min Bdb Höhö ^^ Och jag kände bara för att lägga upp den. Den stämmer bra faktiskt. Även om jag blir lite less på en av er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0