3/11

Som vanligt åkte till hästarna gjorde gladt. Tog in Fille för att rida. Och det gick hur bra som helst :)
Sedan Drew, som gick mindre bra. Jag satt kvar iaf. Men det var närs och den här gången tappa jag räkningen.
Japp helt dum i huvet var han idag. Så dum i huvudet att jag satt och skrek på hästen och använde pisken mer än vanligt. Och det här är inte likt mig för 5 öre!!! Känns som jag har testat det mesta på den hästen nu!!!
Tårarna ran i stort sätt hela ridturen. Hum då är det inte bra känner jag!!! Jag var både less på hästen och för att jag kännt mig själv som en idiot på honom. Men ändå han måste fatta nån gång att man inte ska behöva gå och leta efter saker jämt och ständigt för att få göra hyss!!! Jag menar ligger gräset lite halv mysko så kan han helt plötsligt flyga upp i luften utan att man känner en gnutta av att han är rädd och kollar på det innan!!!
Heeelt sjukt iaf..  :( Och inte har han stegrat så högt som han lyckades göra med mig idag...
Men jag e glad över att jag iaf inte blir Rädd för honom. Då hade det novarit totalt kört.
Det tippar lite 50/50 på annons ibland. Men grejen är, han har aldeles för stor plats i mitt hjärta egentligen.
Jaja det ordnar nog sig. Härdan efter blir det nog lite mer Dressyr för den pollen. Det fixar sig, jag klarar det här har jag betämt!!!
Nu ska jag åka till Affären
Och inte nog med allt så hade jag en marddröm i natt som jag vaknade av!!! Fy sjutton. Och är efter det drömde jag massa konstiga drömmar.. Hum.
Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0