30 November Och en ny vecka!

Sista dagen i November!
Så i morn är det alltså December och ingen snö! Yey (Y) hum. Viss legat liiiite lite på backen igår och idag. Men är borta mitt på dagen!!! Jaja Hoppas den kommer snart.
Min helg har vart bra :P Och pinsam. Då Anders och Magnus ville ha med min pappa när vi skulle til Rättvik och var tänkt att gå in på bowlingen blev inte så. Visst kul innan jag verkligen insåg hur full min pappa va! Hum. Nästan så man kan skratta åt det. Men så jäkla pinsamt!!!
Iaf. Massa Anders i helgen och veckan kan man väl säga :)
Och imorn tror jag att det blir Arbetsförmedlingen!!! Hoho ;o Det va på tiden va. Nej men så här är det. Finns inte så mycke vikarie jobb längre så nu måste jag.. Skulle väl ha gjort det för länge sen egentligen men efter som jag jobbat så mycke som vikarie ett tag såblev det aldrig av.
Lite senare blir det Ridning. (: Hoppning står det på schemat iaf så det blir nog kul (: Kombinationer =)
Sen på hemvägen kidnappar jag Anders. Bara så ni vet :) Hihi!!!
Annars har dagen vartit jävligt seg. Setat här hela dagen.. Men det var fkaitskt ett tag sen jag setat vid datan så här länge (: Hehe
Jaja, tjo nu ska jag fortsätta göra mig iordning och kanske hjälpa pappa med ljusslingan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0