27 November

Jag känner att snart rullar jag fram!!!
Blev Pizza idag och inte nog med det så harj ag köpt en godis påse! Men jag ångrar det lite, skulle vart godare med ostbågar eller nåt (; haha nej det får bli nån annan dag.
Va med Anders hela dagen igår och idag. Förutom att han är hemma nu och skruvar på sin lilla skoter ;P
Så senare kommer han nog :)
Och faktiskt så har vi ridit idag (; Alltid lika kul. haha :)
Ja iaf så var det jag som skulle till Rättvik och köpa Pizza medans jag tankade bilen :P
Börjar att jag åker till shellför att tanka, vid första pumpen jag stanna vid fick jag inte i kortet. körde fram til nästa kortet gick i men jag fick ingen bensin. Åkte till preem. Ah där va det ju ganska kört! Så det fick lov att bli ok :P Mahh. Tankade. Åktetill Konsum och köpte bröd. sen vidae till pizzerian. när jag väl fått pizzorna gåt ut till bilen och så vidare märker jag att jag inte fått nån jäkla sås till min pizza. Så in igen och be om en. Efter som den inte är spec. god utan :P
Sen fick jag sms om att jag ska in på ok och köpa nå paket som man kan skicka grejer i. Pinsamt samma person som står i kassan och jag kommer igen haha :P
SEn skulle jag köpa dricka också tydligen. Men det fick bli på konsum. Gud säger jag bara :P haha..
Men jaja så kan det väl va ibland :P
Imorn blir det lite jobb iaf (: Skööönt. Behöver pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0