24 November

En månad kvar tills det är julafton! Hum.. :P Ingen snö?
Jag undrar faktiskt vart snön tagit vägen :S Bara så grått och trist. Så nu vill jag faktiskt ha snö..
Ridlektionen igår, ja det gick faktiskt sueper :) Jag e så där jätte nöjd med Ronaldo, helt perfekt.
Hade Caprill Markarbete. Var faktiskt riktigt kul, mest skänkelvikning och bomarbeta och galopp där i mellan ockås :)
Min ridlärare sa, du och ronaldo är så söta ihop. haha!!! Jaja hon är så rolig Annica, jag gillar hon bra och rolig ridlärare. Alltid finns det något att skratta åt. :P
Och sen fick vi beröm, min ridning ger resultat på hästen och så där. Och ine nog med det så märkte jag det också. Och det är så kul :)
Idag blir det nog så att jag får laga mat också!!! Så jag lär åka till affären snart.
Och senare får vi se vad som händer :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0