20 November

Hej (: Käner mig seg på att uppdatera men jaja haft lite för mig faktiskt..
Jobbade igår igen efter som Åsa va sjuk. Hum haha ;) Jaja gick bra men roligast av allt va att jag bara fick in två vagnar diskat och plockat av allt på dom och fattades fortfarande en :P
Så jag gick och kolla lite i fall den fröken hade glömt att köra den till mig eller så men icke då :P Den där föken satt fortfarande själv och åt x) Hon såg ut att va så inne i det så hon märkte inte att jag ens kikade in och så där så jag gick tillbaka och väntade på att hon skulle komma :P
Slutade så jag va hemma ungefär två. :)
Somnade på sängen hum haha :P Men jaja Senare på kvällen träffade jag den där bra personen igen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0