15 November

Min helg har vart mer än bra ända tills vi hamnade hos farmor och farfar i en evighet igår lite på kvällen!!!
Fredags, Körde åt Anders och lite så där :)
Och åt Linn, Ullis och Rebecca när som skulle hem från parken.
Lördagen, Förmiddagen och lite på eftermiddagen var Mer än braa.. :)
Och senare hamnade vi ju hos farmor och farfar Yey, Och jag var den ända som kunde köra så jag satt ju helt eneklt fast där :P
Rätt trött va jag igår på kvällen också. Och dock lite halvt sömnlös natt. Tror jag klickade på snooze knappen i sömnen när kl var halv 8 har då inget minne av det iaf. För klockan ringde 20 i 8 igen :P Mysko och jag e helt säker på att jag satte den på halv 8 vilket det stog att den va på också. Men jaja jag kom dit i tid i alla fall utan att behöva jäkta :P Efter som jag skulle va med på Dressyr tävlingen.
Kom till ridskolan mockade 4 boxar, sen fixade jag Ronaldo. Började rida fram och han va helt okej i början men sen blev ha nbara latar och latare kände jag! Hum. Så Tävlingen gick absolut inge vidare idag! Usch nappt så jag vill prata om det.
Jag red som en tok verligen. Så hej träningsvärk imorn.
Åkte och gjorde klart stallet hemma, efter det en välbehövlig skön dusch bästa av allt på hela dagen typ ;P
Och nu sitter jag här. Typ väldigt trött.
Jaja :) Förhoppningsvis Bowlingen på lördag nästa helg iaf!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är utmanad i min blogg :)

Kolla in länken!



http://maalinpersson.webblogg.se/2009/november/utmaning.html

2009-11-15 @ 23:18:59
URL: http://maalinpersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0