12 November

Frågan är, vad ska man hitta på idag?
Var meningen att vi skulle till Falun så jag stoppade in mina ridkläder i tvättmaskinen. Men något Falun blev det inte av! Hum.. Blöta ridkläder ingen hit i den här kylan va? hahah nej jag tycker inte det iaf :P
Iaf så har jag setat och läst lite boggar haha :P Lite små kul faktiskt. Men jaja.
Och jag vet inte hur jag ska göra i helgen. Om jag ska med till Falun, på Etage eller inte. Pumpbolaget på Bowlingen skulle vara kul också tycker jag. Men det är det, Dressyr Tävling på söndag morgon, tror man skulle vara där kl 9 :P Jaja :) Ordnar sig i vilket falla tror jag ^^.
Skrivit ut dressyr programet också. Kan det typ men skadar inte att träna mer :)
Och faktiskt den lilla snön som kom för några dagar sen ligger fortfarande kvar. Kan faktiskt gärna komma mer så det blir lite ljusare. Så man kan åka skoter och så där fiska på sjön ni vet :) Dröjer nog ett tag tilldes men ändå! Fast det här med att det sak va så kallt det gillar jag verkligen inte.. Usch Men jaja. Och det är 42 dagar kvar till julafton Frääänt (;

Tycker året har gått fort faktiskt. Massa som har hänt, Sista terminen i skolan, studenten, Peace & Love, Sommar jobb och inte på vilket ställe som helst. Ccw, Träffat massa nya människor, säkert något jag har glömt men jaa en hel del helt eneklt. Nog för att jag har haft en period som gått väääääldigt segt så är vi inne på slutet av det här året redan. 1½ månad kvar unge fär :) Sen 2010

Föresten så låg min lilla unge till katt hos mig i sängen idag (: iaf innan jag skulle sova och sen kom hon in väldigt tidigt på morgonen och kurrade så där mysigt :)


Kommentarer
Postat av: Johan

Ja, hela året har gått ruskigt snabbt tycker jag. Massa som har hänt och så, men tiden bara rusar förbi =)



Vad är det för katt du har?



Hur länge har du ridit?

2009-11-13 @ 16:37:39
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Sandra

Japp det har ju det :P

An vanlig bondkatt och sen en till med en extra tå.

Jag började rida riktigt när jag var 7 år sen när jag var 4 har jag vart på barnlektioner när nån ledde hästen och så där.

2009-11-15 @ 15:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0