11 November

Happ, Hästarna är klara. Ridit och så vidare.. Gått bra faktiskt. Drew var lite spänd men jag fick det att funka ändå utan att han ska hålla på att tramsa faktiskt.
När jag kom hem fick det bli en varm dusch, lite små kyligt och känner att jag fortfarande är lite frusen.
Och efter som mina föräldrar ska till Rättvik idag och jag hade inte riktigt bestämt mig om jag skulle följa med så skickade jag iaf ett sms till mamma och sa skrev jag vill följa med till Rättvik bara så ni vet.
Ah iaf så kom pappa hem hade säkert vart med mamma på hennes jobb eller nåt. Så får jag en utskällning helt plötsligt, Sa typ JAHA SÅ DU SKA FÖLJA MED TILL RÄTTVIK ÄNDÅ, OCH VILKET SPIDIGT SMS DU SKICKADE!!!!
Öhh jaha? ursäkta liksom. Jag menar jag får inte så jävla trevliga sms av dom heller. Och inte vet jag om det där smset jag skickade var så jävla spidigt heller?
Och ja när gör jag något bra egentligen, känns som med min häst han letar efter saker han kan va rädd för och dom letar efter såna där små förbaskade saker som dom kan gnälla över på mig. Ja ni kankse förstår. Inte ett dugg jävla kul iaf.
Som sist, Hur ofta är jag ute på något? Aldrig. Och därför frågade jag om dom vela ta handom mina hästar medans jag var hos Marlen. Då sa dom, varför ska vi ta handom dina hästar för dom är ju dina?
Så jag frågade jaha varför ska jag ta handom era hundar som jag ogillar? Ungefär samma sak eller hur? Ja.
Därför fick jag jävligt nog i dag och faktiskt skrek mer än vanligt och kastade saker. Inte likt mig så men va fan ska jag göra när jag bara får massa skit? Bra fråga!!!!!!!!
Så nej blev inget Rättvik för mig, nu orkar jag inte bry mig. har ju faktiskt en egen bil och kan tamig vart jag vill själv. Men jag tänkte faktiskt varför inte samåka!!! Men nej då nu harj ag fan ingen lust!!! För den delen så har dom åkt redan också.
Och just nu känner jag verkligen att dom kan dra åt helvete!!! Äckliga familj..

Kommentarer
Postat av: Johan

Ja, det där med dina hästar och deras hundar är exakt samma sak tycker jag, så kan inte de ta dina hästar en kväll ska inte du ta deras hundar... Man måste ju ställa upp för varandra! :)

2009-11-13 @ 16:41:10
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0