10 November

Vaknde åt frukost och åkte till hästarna och fixade sen red jag :)
Snöade edan lite när jag satt vi frukostbordet men slutade när jag kom till stallet.
Red Fille lite Dressyr och det gick fint :) Bara han kommit igång så är det helt underbart :) galoppen vill man bara ha mer och mer av :)
Iaf sen när jag släppt ut fille i hagen blev det Drew´s tur ^^ Och just då börjar det snöa igen, rätt irriterandeo ch ha dom där snöflingorna i ansiktet men jaja :)
Och faktiskt så gick det bra han flög några gånger varav två sånna där tokigheter jag hatar. Men red Dressyr på honom också :) Fast barbacka. Jag e nöjd, vänstergaloppen jaaa det känns som om att det bara går bättre oc bättre :) Så det är ett plus tycker jag!
Och vad jag ska göra resten av dagen är en bra fråga men det visar sig nor :)

Kommentarer
Postat av: Janice

Sandra du är riktigt dålig på att lägga ut bilder! Minst en ny varje dag! ;)

2009-11-10 @ 16:42:34
Postat av: Sandra

Janice: Jasså (; tycker du det hahaha :)

2009-11-11 @ 14:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0