Tjoho

Yes lite sol blev det trotts allt idag iaf :) och bäst av allt kika den fram när jag red hoho.. Bättre än att rida i regn.
Tack vare Drew har jag sträckt vaden ganska rejält!!! Tack så mycke, satans vad ont, känner av det fortfarande...
Ovanligt att han blir rädd för saker? Nej. Såklart red jag barbacka, släpte tyglarana för att rätta till jackan och han flyger åt sidan och trixar om kring. Haha jaa egnetligen ett under att jag satt kvar :o Tack vare det sträckte jag vaden hoho.. ONT!!!
Fille, Ja jag red på kandar igen. Hum fortfarande lite stressad, och blir i otakt. Suget i tygeln finns inte jämt heller då han krullar ihop sig en aning fast man inte håller i stångtygeln. Men vi käpmar på och går lite bättre för varje gång :) Så det ska nog bli bra hoppas jag.

Ja någon dag ska jag ta tag i det här med att motionera HAHA... Imorn kankse? ah vi får se jag MÅSTE börja nån gång iaf. Sägs att man blir piggare av det? Och det tror jag faktiskt på. Och jag e faktiskt rätt trött av mig. Så jag kan ju göra ett försök iaf HAHA ;D Yeah Önska mig Lycka Till!!!
Snart gjort mig iordning också, dra längre upp i Gulleråsen och titta ska jag nog göra!!!
Många som har frågat om jag vill vara chaffis idag. Men Nej har jag sagt, jag har annat för mig :) så det så. Kan gärna vara det. men idag är jag inte det, har egna planer Huhu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0