Hemma från Peace & Love!!!

Hemma från Peace & Love, jaa det var riktigt skoj :D Typ En gång till en gång till.. Ah det var Grymt. Volbeat helt underbart!!!!! Älak det..!!!
Iaf jag åte hem igår. Fick Fittigt ont i halsen, palla inte mer eller jo det skulle jag nog men Marlen vela hem också så ja. Igår kväll brav det Big Lake Run i rättvik och det var också trevligt. Träffa alla här hemma igen och så där :)
Och jag har fortfarande JÄTTE ont i helsen, kan knappt prata =/ Inte ett dugg kul. Men men, jag ska ta mig en Ipren och försöka rida hem mina hästar.
Jaa Lite död känner jag mig allt iaf.!!! Men Peace & Love var Braaaaa :)
Och på onsadg kommer min katt Wilma :) Hoho..

Och jag vill bara säga att jag har väldigt svårt för att veta vad jag har vissa personen ibland "/ men men det är väl det man får leva med!!!

Volbeat, Yes jag och Hanna stod typ nästan längst fram (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0