Piss väder

Dåligt väder, jaa nu e jag rätt less på regnet som är hela tiden.. Jag gillar det inte, jag vill ha Soool nu.
Iaf, jag har för tillfället inget att göra så jag tänkte jag gör mig en blogg Haha. Ja inte vet jag hur jag kommer lyckas med den men jag kan ju göra ett försök iaf :)
Och jag hoppas för guds skull att det blir fint väder på Peace & Love!!!

Och jaa det var nog en Idiot trotts allt, stackars människa :S Jag ska inte bry mig egenligen. men jag har rätt svårt att låta bli när folk beter sig så mot mig. Det tror jag de flesta har... Men jag blir nog på humör snart igen (; Höhö!!
Gulleråsen ikväll till Maria? Hum jaaa det blir nog så.. (:
Nu ska jag nog dra till mina hästar och rida!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Är det Lars som har vart dum mot dig?

:S

2009-06-20 @ 21:23:03
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa, inte speciellt shyst har han då betet sig. Ny brud redan. Och han sa till mig jag gör inte det här för nån annan. HAHA nej verkligen inte, en vecka senare har han en ny.

Och så sa han jag finns här för dej Sandra och blablabla och jag minns så väl när han sa jag tycker om dej innan vi pratat klar och massa skit. Nej jag accepterar det INTE. =/ Han sa till mig, jag är en idiot Sandra, men jag sa nej, men nu e han nog fan det!!! Aja. :S Jag vet inte hur han tänkt ut det där på för vis haha.. Men jaja!

2009-06-21 @ 19:38:47
Postat av: Frida

Nej, jag måste säga att det är inte många som känner igen honom längre. Han har blivit en helt annan person. Och är man så dum att man skaffar en ny så snabbt.. Ja, det säger sig självt att det inte är som det ska.. Tycker synd om dig iaf.. Finns nog en bättre kille! :D

2009-06-22 @ 17:26:11
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaha okej, då då kanske det var lika bra då att det blev som det blev.. Nej precis. Ja får hoppas på att det gör det :) Och kul för det med Niklas eller vad han hette iaf :)

2009-06-22 @ 21:24:24
Postat av: Frida

Ja, jag är faktiskt jätte lycklig :)

Hoppas allt är bra med dig annars. Det är bara du hör av dig om han är elak igen, så slår jag honom nästa gång jag springer på honom ;p haha!

2009-06-23 @ 14:36:23
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se/
Postat av: Sandra

Okej, sånt är skönt att höra :)

Japp det är det. Haha okej ;D (Y)

2009-06-23 @ 14:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0