Klock jävel.

Snart åker jag till jobbet börjar 14.00 och slutar 21:00 Rätt skönt ändå. Fick ju sovmorgon som jag faktistk begöver.
Ja och igår när jag va hos hästarna skicka farmor på mig en ringklocka, då jag har svårt att vakna!!! Ah och jag tror jag får rå damp på den snart. Den tickar och har sig heeela tiden mer än varje sekund!!! Så igår när jag skulle lägga mig fick jag lov att gå upp och lägga den under några kuddar!!! Hjälpte det? Nej ticktackticktack Mahh.. Idag skickar jag ut den, i mitt rum får den INTE bo :)
Peace & Love börjar idag Woho :) Men jag åker inte dit förens på Onsdag.. Jag e Pepp väldigt pepp, för det här kommer bli kuuul :)... Men jag har blivit lite förkyld men det skiter jag i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0