Härligt väder och imorn gäller det :D

Yeah idag började jag kvart i 7 och slutade 14:00 sätt skönt. Hästarna är fixade och nu är det bara att sätta igång med att börja packa :D för imorn drar jag efter jobbet på Peace & Love :D Gryyymt.. Hoho.
Sen blire Rättvik när Pappa kommit hem :) Och köpa lite saker.
Vääääldigt fint väder också, Så jag hoppas jag hinner sola en stund också :)
Nej nu vill jag till Prace & Love :D
Skulle inte förvåna mig om jag glömde biljetten!! HAHA Men nejdå det ska jag nog inte göra :) Slänga ner den i väskan redan nu? hum jaa kanske kan vara lika bra :D

Kommentarer
Postat av: marlen

jag komemr säkert också glömma biljetten :P haha

2009-06-23 @ 19:26:07
Postat av: Sandra

HAHA xD Men det går du inte (;

2009-06-23 @ 19:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0