Doktorn på morgonen!!

Yes.. Det gick bra men dom trodde jag hade körtelfeber. Men det hade jag inte som tur var!!! Men en lätt halsflus trodde dom att det kunde varaa. Dom tog två blod prov och peta i min hals, Jao jag fick kvälgningar och jag hatar det. Så hon fick göra om några gånger innan hon fick det hon skulle >.< USCH hahah men jaja :) Jag överlevde (;
Iaf jag ska vara hemma och vila Dricka mycke och blablabla, och hoppas det blir bra nån gång!!!
Så det blir nog ingen Västerås för mig huhu men jaja jag har ändå inga pengar för det.
Iaf jag saknar Peace & Love lite, det var såå kul :)
Jaa just nu känner jag verkligen att en viss person är väldigt korkad, men men lycklig är människan iaf!!!
Och jag klarar mig rätt bra ändå tror jag :) För sommaren är ju här (;
Jag gillar vädret som är nu, lite väl varmt ibland kanske men men skit i det (; Hoho.
CCW om några veckor :) Yes Röj i Rättvik (;
Men nu ska jag rensa bort all skit jag har i rumet som till exempel alla grejer jag gjort i skolan och sånt där skit så jag slipper se det ;D
Och imorn kommer min Kaaatt :) WILMA
Btw jag har fått mina grejer jag bestält från Hööks idag också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0