Borlänge idag :)

Ja jag kom hem runt 5 halv 6 imorse :P Men kul hade vi iaf :) Så vaknar jag av att min mamma säger, upp nu vi ska till Borlänge när kl är 11. Trött? Ohh nej absolut inte ;).. Typ sovandes ine på toan och vid matbordet, ah herregud haha :P Jag piggnade till efter ett tag iaf haha. När vi väl är i Borlänge åkte vi och skulle köpa nån solstol och så där efter det blev det Kupolen :)
Jag tänkte jag bara skulle kolla mest men det blev inte så, så 400 kr fattigare och två tröjor + ett par jeans rikare (; Woho :) jag ångrar det inte iaf.. Pigg ända tills vi skulle hem och jag däcka av i bilen rätt skönt Haha :) Jag sov och jag sov :) Men jag behöver nog sova mer ändå, har inte kollat om jag börjar jobba 07:00 eller 14:00 imorn hoppas 14:00 så jag får sov morgon.
Och jag ÄLSKAR VÄDRET :D ♥   Helt underbart :)



Dom byxorna och gula tröjan + en till tröja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0