Wilma är här nu :)

Jag sov typ jätte länge idag, jag insåg att klockan va så mycke att jag faktiskt fick lov att gå upp efter som Caroline skulle komma med katten kl 1 ;o Sen ringde mamma och sa att jag skulle hinna komma ner med en bok som var försenad också.
Men men egentligen behövde jag nog inte ha så bråttom. Caroline kom inte hit fören halv fem -.-'
Men så skicka hon sms och sa att jag skulle komma till mormor och morfar.. Höhö. Jao vi fick daim tårta ^^ de va gott sen bor det av upp till mig och lämna katten inne på mitt rum :)
Så nu ligger hon i min säng och Sover -.-' och är små tråkig (;
Men sååå söt :D <3

Sämt bild men fräään. Glömt ladda kameran därför jag fick lov att ta mobilen >.<


En lite bätre iaf.. :) Men fortfarande mörk >.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0