VaaaarmT!!!

Varmt? ehm jaa.. haha
Bara vart hemma, sedan skulle pappa till Rättvik, så efter som hovslagaren kommer på onsdag kl 08:00 -.-' så behövde jag köpa nya skor till mina hästar. Men nej såklart fans det inga. Men jaa vi ska nog till IKEA på Tisdag då kanske det fins nån stans att köpa :P
Frågan är hur jag nu ska få båda hästarna till stallet kl 8 på morgonen >.< men det ordnar nog sig. Hum hahaha xD jaja.

Imorn blire troligen hö körning >.< Och jag hatar det!!! USCH men men ska hästarna ha mat så måste det göras -.-
Och inte nog med det min katt var störd i natt. Tur jag hade täcke på fötterna !!!
Och världens rethosta har jag fått, JAG HATAR DET!!!! Vaknat tre gånger av världens host ataker..!!!!!
Jag hatar att va sjuk hoho över två veckor nu... Så snart får det fan va nooog..
Bra sugen på att bada är jag. Men det är nog inte så smart blir nog aldrig frisk då!!!
Nu ska jag inte klaga mer ;D
Undra vad man ska hitta på ikväll???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0