Jahap.

Ledig idag (: SköönT!!!
Red Drew idag iaf. Han skötte sig gaaaaanska bra (Y) och han vart lite trött tror jag (; (Y) Skit bra..!!!
Hoppade lite och så där... Hästen flyger över :) Bättre ska det bli (: Älskade häst <3
Och jag längtar väääldigt mycke till CCW ;o Nu vill jag att dom här veckorna ska gå foort!!! Hoho :)
Och så fort jag fått min lön ska jag åka och handla mig några kläder!!!!
Party sugen?, Japp Japp!!!

Jaja, Sen vill jag bara säga att jag vet verkligen inte vart jag har vissa människor. Och inget blir som jag önskar att det kunde bli!!! Jaa det känns som det iaf..

Jag tror Fille har blivit bättre i benet iaf :)

Kommentarer
Postat av: linneri

vad heter låten? :)

2009-07-23 @ 15:09:29
URL: http://tintis.blogg.se/
Postat av: linneri

vad heter den låten?

2009-07-23 @ 15:10:24
URL: http://tintis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Erik vee - Far away heter den :)

2009-07-23 @ 15:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0