(:

Blev Ikea igår Hoho. Jaa jag kom hem med en ny säng :D
Jag och min mamma var duktiga och sate ihop den när vi kom hem. Jag hatar att skruva >.< Hoho Men jaja :D
Typ somna 1 sen skulle jag upp kl 8 för att mina hästar skulle skos :D nu har dom nya skoor hoho.. ^^ Och min hovsagare var snäll och lät mig slå i TVÅ söm i Drew´s fram sko hoho (; den ni haha och det gick braaa.. :)
Sen Visade han mig värsta grejen när man drar på rumpan på ett vist sätt så trar hästarna upp ryggen på nå vis och sträcker ut den As roligt xD Jaja när jag kom hem vid halv 11 typ började jag storstäda mitt rum, fortfarande inte klar -.-' 4 sopsäckar ;o asså seriööst as mycke skit jag städat ur >.< HAHA. Jaja :) Jag fortsätter nog efter att jag ätit mat.
Och inte nog med det, Jag har en stooor dubbelsäng och katten ilgger nästan på mig ändå -.- haha okej hon har blivit världens gosigaste typ nästan , go är hon iaf :) så det gör inget men ändå.. Haha xD

Sängen :) Huhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0