Ridning med Janice idag :)

Först Jobb, Sen hem sov lite åt sen när jag satt vid datan kände jag bara hur jag verkligen känner för att festa!!! Helt Galet. Så efter ett tag kom jag på jag e fan Ledig på Onsdag (; Vilket betyder att jag kan göra vad jag vill imorn kväll och vara uppe hur länge som hälst (; Hoho :D
Så jag skrev till Janice  och fråga vad hon ska göra imorn, hon visste inte, så det bli antagligen Rättvik med hon imorn :)
Sen blev det till och rida med henne också. Fille skötte sig bra fakitkst, och inte hallt Hoho :) Han e nog lite fjantig. (; jaja det gick fint, och vi prata massor. nästan så vi tappade bort oss när vi red hahaha xD jaja :)
Kul kväll iaf :)
Och du är en Idiot!!! Fy fan. Jaja, bra sårad blev jag iaf. Inget kan bli lyckat!! USCH
Jobb imorn, Torsdag Fredag Lördag Och söndag -.-
SEN är jag Ledig :) Förutom att jag är snäll och jobbar på Torsdagen från kl 7,30 till 14,00 under ccw veckan >.< men jaja. Skadar kankse inte så jätte mycke. men ändå. BLÄÄÄ, på blå också desutom >.<
Och nu är jag på Gul och det är nästan helt underbart. inga jobbiga människor. förutom EN. Men iaf :) Jaja jag ska väl inte klaga, Pengar iaf!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0