Ridit.

Kl 11 i morse kom Maja och Red. Jag var AS trött fast jag gick upp halv 11. Jaja..
Jag var lite osäker på om jag skulle rida Fille När hon red Drew. Men jag har tyckt att han sett lite bättre ut så jag testade rida honom lite iaf.
Och jag vet fortfarande itne om han är halt eller inte :P För ena studen flyter det på jätte bra och ena stunden lite orent :S Men jag vet inte kanske är bra för han att få röra på sig lite iaf.
Höll på att flyga av två gånger (; (Y) En tvärnit framför en vattenpöl men jag satt kvar rätt bra ändå (;
Sen på hemvägen i galoppen gjorde han ett jäkla skutt upp i luften och jag flög flera mil upp ur sadeln, sen börja han fjortsätta busa och jag tänkte vart fan är sadeln men till slut hitta jag den och fortsatte flyga åt alla möjliga håll i sadeln ist xD Men jag satt kvar HAHA :D Sen var det bara att ta stigbyglarna och fortsätta :P Han var faktiskt Glad :)
Och nu är dom båda hemma hos mig igen (:

Sen e jag hemma själv rätt skönt. Mamma och simon är i Falun och Borlänge. Så eftersom jag inte har några pengar så blev jag hemma. Känns som att det är bäst så!!! Jag får åka iväg när jag har fått min lön :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0