Rida tbx hästarna!

Så fort pappa kommit hem rider jag tillbaka hästarna till Farmor och Farfar. Efter som på Onsdag kommer Hovslagaren och skor mina hästar kl 08:00 på morgonen >.< Huhu. Jaja :) Och Imorn blir det IKEA :D Jag ska få ny säng (; Hoho...
Jao Fille har ont i benet igen. Men jag hoppas att det är för skon som glappar och lite så där. Efter som han är så pass kännslig. :S Så jag funderar på om jag ska dra av han skona när jag kommer till stallet med dom också men jag får se hur jag gör. Någon so har tips om hur en häst får starkare hovar? Ja jag har ingen aning iaf. Funderar på om han ska få gå utan skor eller någ sånt tills hovslagaren kommer iaf.. Hum svårt beslut, kanske inte har någon betydelse då ändå men endå. jaja jag får se hur jag gör :)
Och jag kan inte bestämma mig om jag ska våga rida med handhäst eller hur jag ska göra :P så dom kommer dit samtidigt.

Och när jag får råd och plats ska jag köpa mig en häst jag kan tävla..!!! Jag e bra sugen... Men det blir nog om några år eller så  ;D höhö..

Drew Och Fille låg i hagen när jag kom ut till dom idag :) Så söta (:
Sen tyckte Fille att Drew skulle ta sig upp (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0