Rida, Duscha, Jobb, Bröllop, Rättvik ;D

Lite stressigt igår!!!
Skulle hinna rida, och Fiolle var jättefin <3
Sen efter ridningen hinna duscha och fixa mig för det mesta efter som jag skulle på bröllop efter jobbet ;o
Jaa och det var rätt tråkigt förutom att se brudparet då :)
Vid 10 halv 11 tiden ringde Janice. Och jaa det blev så att jag åkte till Rättvik ist :) Tjohoo. Det var kuuul :D
Massa folk. Hur mycket ska det inte bli på Tisdag då? :) Hoho :D Gud vad kul :)
Men när jag gick till statoil från bowlingen för att träffa Janice så första kom en fram och sjöng vad tjock du har blitt jag bah hum joo tack ;o xD sen när jag gick en liten bit till var det en som kasta en glasflask mitt framför mina fötter ;o men det gick bra hehe :)
Men jaja kl 4 blir det jobb igen till kl 9, sen kanske Rättvik? Mjo vi får se :)
Och jag önskar att jagkunde vara ledig på Torsdagen under CCW också men nej då!!!!!" ÅHHHHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0