RegnRegnRegnRegnRegn!!!!!

Rätt Less på det här vädret nu va!!!
Solen vart är du? Långt här i från iaf verkar det som. USCH, nej seriöst.
Svensk sommar vart är den egentligen på väg nånstans??? BLÄÄÄÄ

Mina hästar fick iaf vara inne idag. Drew Stackarn stor och skakade "/ Usch..

Imorn är det Bodastämman, Ja om det regnar är jag inte spec. pepp för det kan man säga.!!!
Och ja jag är lite Fest sugen, Hum...
Jag får nog vänta till CCW känns det som. Hoho Men det ska bli riktigt med röj, KUUUL.. Hoho :D


Och sen får jag faktiskt vara kvar till hösten och jobba där jag är på sommarjobb nu :D Så himla skönt och veta att jag har nån stans att tjäna pengar lixom.. Så jag inte står här bara och inte kan ta handom mina hästar eller köpa saker. :) Hoho Men jag kanske borde dra till Arbetsförmedlingen ändå men jaa vi får se :P

Åker till Rättvik och beställer klipptid på Tisdag och uträtter lite skit innan jag börjar jobba.. :) För nu känner jag att mitt hår börjer verkligen att ruttna ihop, Huhu. jaja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0