Ny jacka :)

Lite Jobb idag också då :) så himla lungt på Gul så det är inte sant men väldigt skönt ändå (;
Efter Jobbet blev det Rättvik :) Herre gud vad mycke folk det är i Rättvik nu :) mer blire ;o Hoho Nice :D
Jaa jag solade en liten stund sen gick jag och mamma och kollade i en av klädbutikerna medans vi väntade på pappa, och jaa. Jag hittade faktiskt en jacka :D Sen ett par nya strump byxor!!! Och ett Rött nagel lack ;P Hoho :D
Snart så snart är jag ledig :) Längtar så himla mycke till ccw så det är inte sant.
Imonr direkt efter jobbet blir det bröllop hem och byta om lite snabbt och åka bara :)
SÖndag lite fest efter jobbet? Mjo kan hända (;
Fi faan :D Nu är det som gäller.
btw en mindre igen på jobbet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0