Nu har katten gjort mig tokig!!!

Rivit söndet mina nya strump byxor medans jag höll på i garderoben!!!
Vist två revor kankse inte syns så mycke men FY FAN !!!! Aldrig att man ska kunna ha ett par hela nån gång!!!! Kanske kan använda dom ändå men jag stör mig..
Jobb idag, Ja och jag har för första gången sett en död människa... Lite hemskt men ändå så himla fint och fridfult och se personen där når man innan sett hur den lidit!!! Det var vakert, Fina kläder och tillfixad med knytna händer och en blomma på bröstet och tända ljus...
Lite hemsk känsla men ändå bra på nå vis efter som människan inte mått bra.
Jaja tre dagar kvar sen ledig!!! Sköönt verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0