Jodu!!! Upp och jobba snart igen då!

Hemma från jobbet nu, Så jag sitter här med mina mackor och Te efter det är det nästan lika bra och lägga sig efter som jag börjar halv 8 på borgonen igen!!!
En tant på jobbet sa till mig idag, Vilka fina ögon du har. Måste vara dyrt att fixa och klippa dom långa ögonfransarna xD Haha, Joo då kan man ju undra hur långa ögonfransar jag haft om jag skulle klippt dom :P Jaja gulligt iaf.
Och jaa nej jag e inte alls avundsjuk på dom som är och kollar på Björn Rosenström idag!!! Så detså >.< BLÄÄÄ... Jaja.
Min katt har blivit dryg ;o Hon skvätter ur vatten skålen busar och håller på med mig på nätterna. Det är jobbigt!!! ingen  bra sömn alls jag får >.<
Sen har jag vart i Rättvik idag och beställt klipp tid och lite annat skit. (Y)

Jag är bra sugen på en Tävlings häst. Men det är väl bara att drömma vidare.
Och jag vill ha min lön Hoho. Men jag får vänta några veckor till!!!
Fint väder också. Jag gillar det ;D Men det är synd att jag jobbar men men... Som pappa sa du går ju bara halva dagar istort sätt. :P
Inte helt frisk. Drygaste förkylningen jag vart med om men jag kanske kan börja ut och springa snart (: SkiiiT Braaa...!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0