Jobbat.

Igår halv 11 på kvällen fick jag reda på att jag skulle jobba idag hoho jaja jag tacka inte nej för vad skulle jag gjort i det här tråkiga vädret idag? Haha ångrar inte en sekunt + att jag tjänar pengar vilket jag inte gör av att bara sitta xD
Igår va jag faktiskt på bio  Såg på The Proposal, och jaa den var braa :D Åkte dit med Josefin Julia och Carro :)
Jaa joo knappt dom där två veckorna med massa härlig sol, ska det komma tillbaka eller va det Sommaren?? Ja det här vädret som är nu suger stenhårt iaf.!!!

Fille jaa jag vet inte vad som är fel men han har ont i benet igen "/ Jag tycker så synd om honom. :( Snälla häst bli bra.
Av hovslagaren fick jag ett tips iaf, att åka till någon i sala tror jag han gubben fanas. Han sa att han såg saker bättre än veterinärer. Hum.  Han typ kände igenom hästen och massa saker och visste percis vart felet satt och så där, en behndling kostar 500 kronor. inte allt mycke pengar ;o Jag har god lust att ta hästen med mig ner dit och kolla igenom honom. Mycke billigare än en veterinär. Men sen kanske det kostar lite och åka ner också men iaf. Om hästen blir frisk är det värt pengarna <3
Han så få vila lite nu iaf. Älskade häst ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0