Jobb, sen Rättvik (:

Jobbat idag också. Idag när jag kom in till den där tanten som sa att jag hade så fina ögon och blablabla  sa idag när jag kom in, nä men hej Gullan eller nej jag menade gullunge, jag låg nyss och tänkte på dej. Hahahahaha Herregud vissa tanter är så söta. men också sååå jobbiga men jaja. har iaf gått bra att jobba idag!!! Bra jobbkamrater och så vidare.
När jag kom hem frågade mamma om jag ville följa till Rättvik efter maten och jag sa väl att jag kunde göra det då .. :P
När vi kom ner till Rättvik skulle vi in på sko affären för att hämta en skiva som är efter balen samtidigt kolla vi på skorna. Och jaa jag hitta faktiskt ett pra skor ;o Haha, Frågade min mamma lite snällt om jag inte kunde få dom av henne och hon sa ja ;o <3 hoho så nu har jag ett par skor till (:
Sen efter det blev det äta glass :) Gott!!!
Och nu är jag hemma igen. Lite trött.

Och nu hoppas jag på något som jag absolut inte hoppas på annars >.< men nu känner jag att jag får lov att hopas BLÄÄÄÄ Och som vanligt bara för att jag hoppas blir det inte som jag vill..!!! =/ Hum. Jaja. Får se vart det här tar vägen... Jag blir nervös.

Skorna jag fick av mamma :), Tack!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0