Jag Älskar Min Mamma <3

Lite rättså les igår!!!
Folk säger till mig, du är värd bättre Sandra, och du skulle kunna få vem som hälst!!! Jo visst, då skulle jag kankse ha märkt det själv just nu känner jag?
Jag orkar inte vara med om sån här skit längre, orkar inte vara en utnyttjande sak hela tiden. :(
Min mamma är bra <3 Hon ser oftast på mig när jag inte mår bra, och så skönt att prata med henne även om jag e vrång och säger att vissa saker hon säger inte stämmer in på mig så är det skönt att prata med henne. En liten lättnat alltid även om smärtan fortfarande ligger och trycker innom en.
Och jaa jag har nu vart uppe i över 1½ dygn!!! Inte kunnat sova.
Jag och min mamma ska taf sola några gånger den här veckan också :)
Och just nu känner jag att mitt schema på jobet är väldigt jobbigt!!!

Iaf Livet är Piss många gånger i livet!!! Det här kändes som ett slut också.
Jag ger upp.



Kommentarer
Postat av: linneri

fett bra låt :D

2009-07-23 @ 15:07:32
Postat av: linneri

fett bra låt :D

2009-07-23 @ 15:08:30
URL: http://tintis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Linneri: Japp :)

2009-07-23 @ 15:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0