Honungs vatten med Whiskey

Jaa just vad jag dricker nu, bra skönt åt halsen!!! Så mycke som jag hostar känns det som halsen snart är sönder. Och min farmor är snäll och har gett mig nå host medicin (:
Iaf, hö körning blev det idag ändå!!! Så nu är det hö inne åt mina hästar iaf :) Sen blir det nog annat skit av resten typ sånna där vita runda "ägg" huhu.. ^^
Jag slapp göra lika mycke som alla andra iaf (a) bra sönt. satt i traktorn lite då och då också HAHAHAHAHAHA jaja rätt soft (:
Fortsätter imorn. Och dom vuxna tog nog festen idag + dom lite yngre förutom jag Höhö. Jaja ;) Eller iofs jag sitter ju här och dricker Whiskey nu HAHA
Nej nu är kl 00:40 så jag ska nog sova nu :D
Godnatt, ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0