Hö Hö >.<

Hö körning idag också.. Mahh jag gillar det inte..!!! Hoho Aja.. Nu är allt inne :P
Och nästan så jag haft en känning av feber idag. Helt åt helvete om jag nu skulle få det.
Allt jag ätit idag har jag inte känt hur det smakar förutom farmors saft som hon blandade aldeles för starkt hahahaha xD..
Chipsen jag sitter och äter nu kanske ändå är rätt värdelöst HAHA
Myggbett jaa jag har miljontals av dom ;o kliar. värst på fötterna det är HEMSKT!!!! Jaja Sommar så ska inte klaga (;

Igår kväll satt jag och min mamma faktiskt och pratade i en hel timme på natten när vi kom hem. Jag måste få säga att vet var skönt att få prata ur sig lite.. Var ett tag sen nu från allt som hänt för en månad sen kankse.. Jao, Men det är bara att ta nya tag och försöka lita på allt som rör sig omkring mig!!! =)

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0