...

Mamma fråga om vi skulle åka till Falun idag och kolla på kläder, men jag sa jag har inga pengar så varför lixom?
Men tydligen skulle di åka och köpa kläder för ett bröllop.. Som jag slapp betala. Men så visade det sig att min bror skulle följa och tyvärr jag tål inte människan så jag stannar hemma!!!
Seriöst något jag verkligen kan bli irriterad på...
När jag kom till Stallet i morse såg mina hästar nöjda och glada ut :) Efter som dom slapp stå ute i det här pissiga vädret. Såklart regnar det idag också. Bodastämman idag också. Kanske drar dit en liten sväng och kikar iaf.
Inatt, katten har vart sååå irriterande ;o om jag har legat på höger sida har on slagit migmed tassen i ansiktet eller pillat på mina händer. Om jag har legat på vänster sida har hon håll på med mitt hår ocller krafsat mig på ryggen. Krypit under täcket. Atakerat mina fötter ;o Mahhh jag blev tokig. Men nu sover hon iaf. När jag är vaken Toppen (Y) >.< Jaja hon är söt iaf :) Och go när hon vill (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0