CCW, jao vi gillar det (Y)

Nu är det ett tag sen. Men nu har det iaf hänt mycke :) Massor (:
Massa CCW, änumer blir det!
I kväll blir jag nog nyckter hoho. Jao gör mig inget och skulle därför kunna vara chaffis men jaja. Blir iaf att åka ner till Rättvik :)
Måndags lite fest hoho :D Och åkte impala (Y)
Tisdag, Igår blev det änumer fest :D Jao skoj.
Och jag vet jag betyder bara vän för honom men jag kunde inte låta bli att skicka ett sms till honom dum som jag var!!! Men vi sågs iaf.
Annars vet jag en som är lika go också!!! Håhåjaja. vilka problem man haaar.
Massa äckliga gubbar som raggar och har sig. Det gillar vi inte. ÄCKLIGT. Sen typ hitler människor eller typ punkare jaa såna också, seriöst ser jag ut som en? Hum nej det hppas jag inte. Dom kan hålla sig till den stilen som själv har (;
2 Rosor fick jag också ;o Jao.
Just nu har Jag duschat, passar djuren och väntar på att mamma och pappa ska komma hem så jag kan dra till Rättvik!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

och mig träffar du inte :( synd!

nej du e snygg och ska bara ha snygga killar efter dig :D <3

2009-07-31 @ 14:59:46
URL: http://omalinsblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaaa det var verkligen synd :(

<3

2009-08-02 @ 17:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0