Första December!

Bäst av allt så vakna jag upp bredvid den bästa och underbaraste människan idag :)
Bra start på dagen (: Även om man blev väkt av mamma för att följa med till Rättvik och gå på Arbetsförmedlingen! Hellre skulle jag vilja ligga kvar i sängen bredvid Anders :)
Men men iaf. nu har jag vart på Arbetsförmedlingen och det känns iaf bra :) ska ringa på ett jobb imorn måste bara lista ut vad jag ska säga först så det blir bra :)
Annars igår på ridningen så gick det fint (: lyx grupp kan man väl säga :) Bara jag och Linnea i gruppen haha :) Riktigt skönt :) dock hade vi den minsta och strösta hästen hahah ;) Men det gick fint för oss båda faktiskt :) Ronaldo e ju bäst :)
SEn prata vi lite foder för mina hästar. Och Ridskolan kör på Edel häst. Och har en fundering kring att börja med det också då det verkade bra :)
Jaja :) Får se vad som händer reste av dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0